Ο Μακαριστός Μητροπολίτης Σιατίστης Παύλος σε ομιλία του περί Θείας Κοινωνίας

Η ομιλία του μακαριστού Μητροπολίτου Σισανίου και Σιατίστης Παύλου, είχε πραγματοποιηθεί στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Αγίας Τριάδος Βύρωνος στις 9 Μαρτίου 2017 και είχε ως θέμα:
«Το Μυστήριο της Προηγιασμένης Θείας Λειτουργίας». Ο Μακαριστός Μητροπολίτης στον λόγο του ανέλυσε το γιατί πρέπει να κοινωνούμε.

Η Προηγιασμένη δεν είναι μια κανονική Λειτουργία είναι ο Εσπερινός της ημέρας και στο τέλος προσθέσαμε και το τελευταίο κομμάτι της Θείας Λειτουργίας, αυτό που ετοιμαζόμαστε για να κοινωνήσουμε.

Τη Θεία Λειτουργία, το Σώμα και το Αίμα του Χριστού δεν το αγιάσαμε σήμερα. Είναι αγιασμένο από την Κυριακή και από την Κυριακή κρατήσαμε τη Θεία Κοινωνία, το Σώμα και το Αίμα του Χριστού, για να έρθουμε σήμερα με έναν και μόνο σκοπό. Να Κοινωνήσουμε…

Τι είναι η Θεία Λειτουργία; Το τραπέζι που μας κάνει ο Πατέρας μας. Μαζευόμαστε γύρω από ένα «τραπέζι», την Αγία Τράπεζα και εκεί έρχεται ο Πατέρας μας και μας προσφέρει το φαγητό. Και μάλιστα δυο είδη. Το πρώτο ο Λόγος Του το Ιερό Ευαγγέλιο. Και το δεύτερο είναι το Σώμα και το Αίμα Του. Ο Χριστός μας είπε πολύ καθαρά μερικά πράγματα: Το πρώτο «Ὁ τρώγων μου τὴν σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐμοί μένει κἀγώ ἐν αὐτῷ», αυτός που κοινωνεί το Σώμα και το Αίμα μου είναι ενωμένος με εμένα και εγώ είμαι ενωμένος με αυτόν. Το δεύτερο που μας είπε: Αυτός που κοινωνεί το Σώμα και το Αίμα του Χριστού τον έχει εν την καρδία του, κατοικούντα και μένοντα. Το τρίτο εάν δεν κοινωνήσετε το Σώμα και το Αίμα του Υιού του Ανθρώπου δεν θα ζήσετε. Όχι μερικά χρόνια ακόμα αλλά δεν θα νικήσετε τον θάνατο.

Η Θεία Κοινωνία είναι τροφή για τους πιστούς. Φάρμακο αθανασίας και αντίδοτο του μη αποθανείν.
Θα με ρωτήσει κάποιος είμαστε άξιοι να κοινωνούμε τακτικά; Όχι! Μα γι’ αυτό κοινωνούμε, γιατί είμαστε ανάξιοι.

Δεν κοινωνούμε γιατί είμαστε άξιοι. Δεν κοινωνούμε γιατί είμαστε καλοί. Κοινωνούμε γιατί είμαστε ανάξιοι, γιατί είμαστε ασθενείς, γιατί θέλουμε να γίνουμε του Χριστού. Και πως θα γίνουμε του Χριστού; Πως γινόμαστε του Χριστού με τα λόγια; Μας το είπε ο Χριστός: «Αυτός που Κοινωνεί του Σώμα και το Αίμα μου είναι ενωμένος με εμένα και εγώ με αυτόν. Κατοικώ μέσα στην καρδιά του». Αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος.

ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη

Recent in Technology